torsdag 3 juni 2010

Sommar

Äntligen Sommar...!!!
Har varit och rekat för framtiden åt Ateljén som gäst på den vackraste ö jag mött, Gotland.
Fantastiskt!! Vi längtar redan tillbaks!
Nytt för i år är att även Gotland kommer gästas med både kurser och försäljning.
För vidare info, kontakta mig.
mer info kommer..

Nu bär det först i väg till Smyge och Köpmansmagasinet, vi finns där från måndagen i veckan innan midsommar, sen är vi där av och till fram till och med första veckan i Augusti, Meija design med de vackra skinnsmyckena och Ateljé Äntligen följs åt i Smyge denna sommar oxå.

Missa inte sommarbutikens öppettider i Smygehuk på Köpmansmagasinet
21/6 - 30/6 kl 10 - 18
12/7 - 18/7 kl 10 - 18
02/8 - 08/8 kl 10 - 18


Lördagen den 3 Juli är det LOPPIS i Västra Alstad kl 10-14.
Ateljén är även öppen denna dagen.
Det kommer finnas massor med loppisprylar.
KOM O FYNDA.
Både ute och innegrejjer, gammalt, vintage och nytt...
Huset har renoverats och röjts och många kanongrejer söker nya hem....
Drängskåp,Triptrap stol, unikt sortimentskåp, gamla fina stora speglar...
Barnprylar upp till 3 år finns det massvis av, även snygga skor och kläder till pojke men mycket unisex. Det mesta är i A-skick.
Även unika tegelpannor likt bäverrumpor / ses ofta i danmark, enkupiga pannor med underbara nockpannor.

Välkomna!!!

Hemsidan är ju sagt i lååång tid att den är på gång och det är den oxå men tiden har inte velat mig väl förrän nu, nu är vi vänner igen tiden och jag.
Så nu säger jag igen!! INOM KORT!!
Här kommer ett smakprov.