torsdag 3 april 2014

Vår och snart Sommar Härligt - Nya Ideér - Nya Mål

Hej i solen Allesamman!
Nu är våren & snart sommaren här och vi spritter till med massor av NY energi.
Sol & Värme - Nya Ideér - Nya Mål
Ateljén blomstrar med mängder av nya ideér, nya möte, nya mål med ny energi.
Just Nu
Ateljén öppen! Se kalender
Salongen öppen - Tidsbokning.
Randi  har seans i Ateljén under våren.
Billy Persson- Mindlift  kommer och berättar om drömmar. 22 April (föranmälan)
Idéfika! Fika & kreativitet.
För info, tider, program, event & nytt se... Hemsida, Kalender, Instagram & Facebook.
 www.carolinarexgaard.com
Facebook  Ateljé Äntligen
Instagram ateljeantligen

Två av mitt livs stora komponenter är kreativitet & djur.
Dessa är och har alltid varit en mycket viktig del i livet och även i mitt val av yrke.
För mig är det svårt att bara ha ett yrke när det finns så mycket att välja på.
Och vad är egentligen ett yrke? Finns det inget vackrare ord?
Vi är ju dem vi är... titlar är svårt...
Har många gånger fått mig beskriven med ”många strängar på sin lyra...”
-Ja och det är nödvändigt för att få livsmusiken att spela.

2014 är året då många strängar få spela.
Ateljén med allt skapande och olika möten. Många nya ideér. Kreativiteten växer!
Symaskinerna kommer få jobba. Färg och material finna form.
Fotografen ser djuren, barnen, det vackra och ögonblicken förevigas.
Jag fortsätter arbeta i djursjukvården, började på Malmö Djursjukhus 1989 och hade sen ett uppehåll, återvände och 2013 erhöll jag titeln Legitimerad Djursjukskötare.

Djuren välkomnas nu till den nya Salongen.
Ateljén öppnar Salong för hund, katt och smådjur för dig och ditt djur.
Nu kan du få hjälp med kloklippning och pälsvård/vardagsfrisyrer och skötsel.
I hela mitt liv har djuren funnits mig nära på många sätt, i vardagen, i hemmet och i yrket. Hästar, hundar, katter, höns och mängder av smått knytt.
Livet, vården, avel, uppfödning, utställning, fotografering, inspiration i skapandet...listan kan bli lång med livet  & djuren.
- Så 2014!

Mitt mål är att skapa en väv med två stora komponenter, kreativiteten & djuren.

Denna kantas sen med ett vackert band med allt extra som ges.



Välkomna och ta del!//Carolina